Gien's Walkabout - Reisverslagen van Gina Moen - WaarBenJij.nu Gien's Walkabout - Reisverslagen van Gina Moen - WaarBenJij.nu

Gien's Walkabout

Dankzij een flinke dosis stress, comfort food en redbull heb ik mijn bachelor diploma Museologie binnen weten te slepen. Een tweede studie beginnen in september was voor mij even te veel. Dat kan altijd nog wel. Maar wat ga ik dan doen? Na me dat te hebben afgevraagd, was het antwoord al snel duidelijk: reizen!

Al enkele jaren had ik het in mijn hoofd zitten om te gaan reizen als de kans zich voordeed. Landen als China, Rusland en Australië staan hoog op mijn lijst. Uit praktische overwegingen, maar ook om lekker aan de winter te ontsnappen, gaat mijn eerste reis naar Australië. Ik hoop daar meer te leren over de Australische (Aboriginal) cultuur, me te kunnen verwonderen over de diversiteit van de natuur en om daar natuurlijk het concept 'backpacken' beter te doorgronden. Een half jaar lang van hostel naar hostel hoppen, leuke mensen ontmoeten, geweldige avonturen beleven en hopelijk de énige echte Hugh Jackman tegen het lijf te lopen. Laat de reis maar beginnen!

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2014

Tasmaniac!

06 Januari 2014

Roadtrip in West-Australie

09 December 2013

Van Darwin tot Broome

18 November 2013

Northern Territory

01 November 2013

Oostkust
Gina

Actief sinds 11 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3188

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 26 Maart 2014

Gien's Walkabout

Landen bezocht: